Další služby

Na této stránce bych vám ráda stručně představila, jaké další služby nabízím a v čem jsem profesionál. Pokud nevíte, kdo je virtuální asistentka, doporučuji vám článek na mém blogu: Kdo je virtuální asistentka.

Pokud zde nenajdete žádnou mnou nabízenou službu, která by odpovídala vašemu přání, nebojte se a napište mi. Společně určitě najdeme nějaké řešení.

Úprava audia a střih videa

Když upravíte svou nahrávku a vystřihnete z ní přeřeky nebo do své vizualizace dodáte hudbu, dostane celá nahrávka úplně jiný nádech.

  • Střih a úprava audia,
  • střih a úprava videa (titulky, zrychlení, zpomalení, rozmazání obličeje…),
  • kompletace audionahrávky (k mluvenému slovu přidám hudbu).

Máte nebo chcete mít podcast? Potřebujete technickou podporu? Potřebujete ho založit a zveřejnit úplně od začátku? Napište mi a podíváme společně na to, co pro vás všechno mohu zajistit (cena je individuální dle rozsahu spolupráce).

E-mail marketing

Nespoléhejte se jen na sociální sítě a budujte svou e-mailovou databázi. Když přijdete o jeden komunikační kanál, tak můžete využít další.

  • Rozesílka newsletteru,
  • příprava automatizace,
  • tvorba webových formulářů a Landing Page.

Pracuji se s běžně dostupnými systémy: MailerLite, Ecomail, SmartEmailing, MailChimp… (ale ráda se naučím i další).


Cena za hodinu práce: 780 Kč

Jak bude vypadat naše spolupráce?

V první řadě si domluvíme termín osobní konzultace. Bude probíhat online přes službu Google Meet. Během hovoru si ujasníme, jaké máte představy a požadavky (náplň práce, hodinový rozsah, způsob zadávání úkolů). Ujasníme si také cenu a fakturaci za odvedenou práci. A hlavně zjistíme, zda nám bude spolupráce vyhovovat po stránce lidské. Tato první seznamovací konzultace je bezplatná.

Pokud se domluvíme na spolupráci, bude následovat předávání případných přístupů, zaškolení a další podrobnosti.

Odpracovaný čas si měřím pomocí aplikace toggl.com, takže přesně budeme vědět na jakém úkolu, kdy a jak dlouho jsem pracovala. Tento čas nezaokrouhluji. Takže, když na úkolu strávím 27 minut, vyfakturuji vám 27 minut a ne 30.

Jednou za čas (za týden, měsíc dle dohody) vám budu posílat report, abyste měli přehled o celé spolupráci. Bude-li potřeba, může proběhnout on-line konzultace. Pokud bude potřeba udělat něco, kde vás nemohu zastoupit, budu vám takovéto úkoly posílat průběžně, abyste nebyli zavaleni a neztratili tak chuť cokoliv dělat.

Základním pilířem spolupráce je komunikace. Doporučuji svým klientům také pravidelná virtuální setkání, abychom si mohli říct, kde je případný problém nebo zda vše funguje tak jak má.

Těším se na naši budoucí spolupráci.

Zarezervujte si svou bezplatnou konzultaci, stačí si vybrat den a hodinu.