Zákaznická podpora

Vaši zákazníci vás zahrnují spoustou dotazů, které vám zabírají větší množství času. E-mailová schránka se plní různými zprávami a vy už se v nich nevyznáte. Vytvořím přehledné složky, e-maily do nich roztřídím a upozorním vás na ty, které je potřeba vyřídit urgentně. Pokud si nevíte rady, zda je tento balíček pro vás, napište mi.

Fotka od bertholdbrodersen z Pixabay 

E-mailová podpora zákazníků

Vyřízení e-mailových dotazů, reklamací apod. od vašich zákazníků mi můžete v klidu přenechat a věnovat se rozvíjení svému podnikání.

 

Správa firemního e-mailu

Roztřídím došlou elektronickou poštu do složek, připomenu vám důležité zprávy, nastavením štítky.

 

Rozesílání dokumentů klientům (pozvánky, info-maily…)

Když potřebujete připravit a rozeslat důležité informace svým zákazníkům.

 

Správa registrací 

Při pořádání akcí vázaných na registraci, je potřeba vypracovat seznam účastníků, připomenout jim důležitá data a informace.

*po kliknutí budete přesměrování na stránky calendly.com, kde si zvolíte termín vaší konzultace.